Náklady za pronájem kanceláří

  • (neregistrovaný)

    22. 1. 2006 21:50

    Podnikám na živnostenský list a společně s kolegy, rovněž OSVČ máme pronajaty kanceláře. Smlouva o pronájmu kanceláří byla majitelem nemovitosti sepsána na jednoho z nás. Všichni vedeme pouze daňovou evidenci. Jak nejlépe postupovat při rozúčtování nákladů za pronájem a při jejich evidenci, když se v průběhu roku mění počet uživatelů i samotní uživatelé?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 1. 2006 22:53

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: náklady za pronájem kanceláří
      Rozpočítat placené nájemné na metr čtvereční a den nájmu a pak přefakturovat podle toho, jaký uživatel si "podnajal" kolik metrů na kolik dní..... To je jedna možnost která mne napadá, samozřejmě jsou i další možnosti, ale asi z podobného principu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).