Po zakoupení přehrávače jsme na něm zjistil vadu (usekávání konců některých písniček) a přehrávač jsem reklamoval.Reklamace byla přijata a vyřízena zhruba za 14dní s tím, že bylo vyměněno čtecí zařízení.Bohužel jsem poté doma zjistil, že se na přístroji vyskytuje stále stejná vada.Pokud tentokrát budu výrobek opět reklamovat se stejnou závadou, zjištěnou ihned po předchozí reklamaci, má prodávající na druhou reklamaci opět 30dní nebo se v takovém případě do druhé reklamační lhůty započítává i 14dní z předchozí (špatně provedené) reklamace? Děkuji za odpověď...
30. 1. 2006 15:45
Po zakoupení přehrávače jsme na něm zjistil vadu (usekávání konců některých písniček) a přehrávač jsem reklamoval.Reklamace byla přijata a vyřízena zhruba za 14dní s tím, že bylo vyměněno čtecí zařízení.Bohužel jsem poté doma zjistil, že se na přístroji vyskytuje stále stejná vada.Pokud tentokrát budu výrobek opět reklamovat se stejnou závadou, zjištěnou ihned po předchozí reklamaci, má prodávající na druhou reklamaci opět 30dní nebo se v takovém případě do druhé reklamační lhůty započítává i 14dní z předchozí (špatně provedené) reklamace? Děkuji za odpověď...