Hlavní navigace

Odpočet DPH při registraci

  • (neregistrovaný) 94.113.16.---

    1. 11. 2013 11:45

    Dobrý den,
    jsem OSVČ, od 1.10. plátce DPH. Mohu si uplatnit nárok na odpočet z nakoupených kancelářských potřeb srpnu a září (razítka, poštovní kniha, náplň do tiskárny, pořadače, dopisní schránka na kancelář atd.)? Daňové doklady od plátců mám.
    Předem díky za názor. Iva

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 11. 2013 20:13

      Rop

      Ano. Jenom je potřeba udělat nějaký soupis (skoro bych řekl fyzickou inventuru) těch věcí, u kterých si budete nárok na odpočet uplatňovat. Nárok na odpočet z titulu změny režimu si musíte uplatnit v prvním přiznání k DPH.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).