Úklid kanceláří - daně/odvody PROSÍM

  • (neregistrovaný)

    6. 2. 2006 17:20

    Dobrý den, chtěli bychom si sjednat pravidelný úklid kanceláří - cca 1/2 hod. denně se ženou ze sousedství. Dohodli jsme předběžně částku asi 4000 za měsíc. Jsme s.r.o., platili bychom jí hotově 1x za měsíc. Poradíte prosím jako formou tyto práce sjednat? Museli bychom platit soc. a zdr. pojištění nebo odvádět nějaké daně z této částky? Případně musela by platit daně z příjmu ona? Chtěli bychom si tento výdaj uplatnit do nákladů. Mysleli jsme, že bychom "vyrobili" jednoduchou Smlouvu/Dohodu o provádění úklidu, kde by se vypsali jednotlivé požadované úkony a dohodnutá odměna za tyto práce, ale nevíme, zda z toho plynou ještě nějaké další povinnosti/odvody. Mnohokrát děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 2. 2006 21:52

      Eva (neregistrovaný)

      Re: Úklid kanceláří - daně/odvody PROSÍM
      Řeším to dohodou o PP jako nepravidelnou činnost, např.
      1/06 10 hod.á 100Kč a odvedu daň zvláštní sazbou

    • 7. 2. 2006 8:39

      M.Š. (neregistrovaný)

      Re: Úklid kanceláří - daně/odvody PROSÍM
      Taky to řešíme Dohodou o PP, ale vystavuji ji každý měsíc pokud možno na jinou práci (samozřejmě po dohodě s dotyčnou) a občas smlouvu napíši na někoho z rodiny (poskytne mi r.č.). A hlídám hodiny (100 hod za rok)!! Z toho se odvádí 15% daň a neplatí se žádná SP a ZP....

    • 7. 2. 2006 8:49

      Eva (neregistrovaný)

      Re: Úklid kanceláří - daně/odvody PROSÍM
      Já tu smlouvu udělám vždy na rok, ale práci odvedl např. v lednu, v dubnu, v srpnu a v prosinci...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).