Hlavní navigace

Úklid kanceláří - daně/odvody PROSÍM

  • (neregistrovaný) 62.177.121.---

    6. 2. 2006 17:20

    Dobrý den, chtěli bychom si sjednat pravidelný úklid kanceláří - cca 1/2 hod. denně se ženou ze sousedství. Dohodli jsme předběžně částku asi 4000 za měsíc. Jsme s.r.o., platili bychom jí hotově 1x za měsíc. Poradíte prosím jako formou tyto práce sjednat? Museli bychom platit soc. a zdr. pojištění nebo odvádět nějaké daně z této částky? Případně musela by platit daně z příjmu ona? Chtěli bychom si tento výdaj uplatnit do nákladů. Mysleli jsme, že bychom "vyrobili" jednoduchou Smlouvu/Dohodu o provádění úklidu, kde by se vypsali jednotlivé požadované úkony a dohodnutá odměna za tyto práce, ale nevíme, zda z toho plynou ještě nějaké další povinnosti/odvody. Mnohokrát děkuji za odpověď.

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).