Hlavní navigace

Reklamace online služby

  • (neregistrovaný) 94.112.87.---

    25. 11. 2013 2:05

    Nastíním svůj problém. Přihlásil jsem se do online kurzu tvorby webových stránek. Tento kurt stál 7000 Kč. Poskytovatel tohoto kurzu garantuje vrácení peněz po prvních 14ti dnech školení bez udání důvodu. Problém je v tom, že kurz je rozdělen do 10ti kategorií, které se postupně otevírají (každý týden jedna). Neopatrně jsem zažádal poskytovatele kurzu o zpřístupnění všech kategorijí na jednou, on souhlasil pod podmínkou ztráty garanční lhůty vrácení peněz a já to potvrdil. Bohužel jsem ihned po otevření dalších kategorií zjistil, že data v kurzu jsou nepoužitelná a chci se tedy zeptat, zda má poskytovatel ze zákona právo toto rozhodnutí po mně požadovat a zda je právoplatné? Má tedy právo odmítat mi vrátit peníze? Nebo prostě ze zákona (§ 53 odst. 7) platí, že nehledě na jakékoli okolnosti mám do 14ti dnů právo na vrácení peněz?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 11. 2013 12:17

      bez přezdívky

      Dobrý den,

      osobně se domnívám, že bohužel nárok na vrácení peněz nemáte - právě proto, že Vám byly zpřístupněny všechny části online kurzu. Je to podobné jako v případě koupě krabicového softwaru nebo filmu, her či hudby CD/DVD, pakliže rozbalíte obal - na tyto případy  se záruka vácení peněz nevztahuje, a to jednoduše proto, že již nelze zjistit, zda jste si obsah média nezkopíroval.

      Váš dodavatel Vám dal rovněž celý kurz k dispozici a nemůže mít jistotu, že jste si kapitoly někam neuložil - z ničeho Vás nepodezřívám, jen zmiňuji postupy, které jsou (s politováním) běžné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).