Prosím o radu.Fyzická osoba vede účetnictví.Mám fakturu za projektovou dokumentaci.Normálně bych jí zaúčtoval na 042,ale nevím jak je to,když je to v pronajatých prostorách,kde se vlastně tato dokumentace nevyužije,protože se nic nebude odepisovat. Vše byly jenom opravy.V příštím roce ji např. odúčtuji jako zmařenou investici, nebo jak postupovat.Nebo ji mohu dát celou do nákladů v roce 2005? Děkuji za příspěvky
8. 2. 2006 18:24
Prosím o radu.Fyzická osoba vede účetnictví.Mám fakturu za projektovou dokumentaci.Normálně bych jí zaúčtoval na 042,ale nevím jak je to,když je to v pronajatých prostorách,kde se vlastně tato dokumentace nevyužije,protože se nic nebude odepisovat. Vše byly jenom opravy.V příštím roce ji např. odúčtuji jako zmařenou investici, nebo jak postupovat.Nebo ji mohu dát celou do nákladů v roce 2005?
Děkuji za příspěvky