Re: Historka ke kávě
**************************************
Vaše historka mě opravdu pobavila. Jakoby ste hovořila o naší poště a jejich zaměstnankyních. Mě pro změnu kvůli mému úplně jednoduchému dotazu honily ke třem okýnkům(všede fronta jako kráva .. pardon) až sem se u čtvrtého dozvěděla, že to vlastně nejde. Myslím, že už se raději na nic ptát nebudu. Mějte se fajn. MB
Re: Historka ke kávě
Všude stejné, mně chodí domů odborná literatura-knížky a pošťačky mi dávaly soustavně výzvu, abych si pro ně chodil na poštu. Musel jsem změřit otvor schránky, vzít knížku, řvát na sebe s vedoucí, až jsem je přesvědčil, že tato knížka se do schránky vejde a že trvám na tom, když mám zaplaceno poštovné, že bude doručeno. Budou-li větší, rád si pro ně dojdu. Po třetím řvaní a vyhrožování stížností mi knihy v pořádku nosí a srdečně se zdravíme. To více, Česká pošta, to je podnik.
Re: Historka ke kávě
Přidám také jednu poštovní.
Dcera jezdí domů jen na víkendy, tak ji nechávám doporučené dopisy poslat na hlavní poštu, kde mají otevřeno i v sobotu, ne jako na té naší. Ve schránce byl lístek, volám na poštu a po pravdě říkám: "Dceři přišel dopis...". Slečna z pošty pravila, že takhle se to nedá, že musí zavolat dcera. Nejprve jsem chtěla volat řediteli nebo psát do novin, ale pak jsem vychladla a druhý den zavolala znovu, představila se jménem dcery, stejná slečna z pošty pravila: "Samozřejmě, žádný problém." A všechno šlo.
Re: Historka ke kávě
Nemohu jinak, než přidat také jednu "poštovní":
dostala jsem v poště lístek o uložení dobírky na poště.
Buď si ho mám vyzvednout, nebo telefonem požádat o doručení. Jelikož jsem imobilní, požádala jsem telefonem o doručení. Paní na druhém konci mi sdělila, že jde o "znovudoručení" s poplatekm 15 Kč. Namítla jsem, že se o žádné doručení nepokusili, pouze mi vhodila listonoška do schránky oznámení. Odvětila, že oni tomu tak říkají: "znovudoručení". Trvala jsem na svém a žádala o první doručení bez poplatku. Zavěsila.
Příští den přivezli balíček, já zaplatila cenu dobírky a hotovo. Asi to zkoušejí.
Re: Historka ke kávě
****
jo, to je jejich standardni postup - ja jim vzdycky na tom oznameni vzadu zaskrtnu policko, ze jsem byla v dobe doruceni doma (i kdyz doma nejsem) - nevim, jestli je to co platne (jestli to pak nekdo kontroluje a vyvozuje dusledky), ale aspon mam pocit, ze jsem jim to nedala "zadarmo"
Re: Historka ke kávě
Pošťačka zapomíná na to, že nám má doručit poštu nebo důchod a činí tak až na své zpáteční cestě a vždy nám přitom nadá, že předtím zvonila jak vzteklá a u nás nikdo nebyl doma ! Že na nás nebude zvonit 2x. A běda, když nejsme u vrat ihned ! To je potom řevu !
Re: Historka ke kávě
Nevím, jak u vás, ale u nás od ledna na poště zavedli čísla jako na úřadě /dovedu si představit, jak se na tom nakapsovala jednak dotyčná firma a jednak ten, co to vymyslel/, takže teď tam čekám 2x dlouho než předtím. Stařenky dumají, jaký druh čísla si mají zmáčknout /cca 20 položek/, než padne nové číslo a dotyčný dojde k přepážce, tak by stihli odbavit 2 lidi a všichni zuří. Každá změna je k horšímu.
Re: Historka ke kávě
ježíši nestrašte, Krnov-okr.Bruntál - mají již nachystané taky ty číselné tabule se stojany k obsluze - a to jsem je chválila, od počátku roku při vyhledávání dopisů k doručení u okýnek již "nešustí"různými archy a nehladají v nějakých stozích rukou zapsané, ale začali používat počítač - do tiskárny vrazí čistý papír - ten vytiskne číslo dopisu a firmu a já jen podepíši...máte pravdu,jak to ti lidé,kteří se neumí orientovat v tlačítkách zvládnou...no to bude zase děs..měli to spustit taky od nového roku ale teď chápu,že se jim do toho nechce...
Re: Historka ke kávě
Tuto taškařici máme i na hlavní poště v Pardubicích, umíte si představit ty bloudící davy, když je tam 13 přepážek. Některá čísla např. na vyzvednutí doporučené zásilky se odbavují pouze u jedné z nich. Takže jiná odbaví třeba 20 lidí, u jiné se nudí samotná úřednice a dalších 20 lidí čeká na tu svou doporučenou zásilku....Děs. Dřív byly fronty, ale aspoň rovnoměrně rozdělené u všech přepážek ( tedy těch otevřených- nikdy to nebyly všechny),ať žije pokrok.
Re: Historka ke kávě
****************************
Naše poštovní doručovatelka se rozhodla, že vážit cestu do naší firmy, která je mimo centrum města, se jí vyplatí tzv. "až se zásilek naskládá víc". Takže faktury i jiné dokumenty z institucí a úřadů jsme obdrželi s více jak týdenním zpožděním a jenom jednou za týden. Takový režim doručování snad nemají ani na Aljašce.
Po naší stížnosti nás vedoucí pošty ujistila, že se to již nebude opakovat, neboť doručovatelce její chování vytkla. Takže postih neměla žádný. Jó, státní firma, to je ráj!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
17. 2. 2006 9:23
Ahoj kolegyňky a kolegáčkové,
to vám musím napsat, co se mi před chvílí přihodilo. Šla jsem na poštu, s tím, že jsem domluvená s majitelkou P.O.Boxu, že jí tam nechám dopis. A podotýkám, že velmi slušně jsem požádala slečnu za přepážkou, zda-li by mohla ten dopis do příslušného boxu dát. Hádejte, co mi řekla? Že na to musím dát známku a poslat to poštou, že ona to tam nemůže hodit. Tak jsem se ujistila, že obě opravdu myslíme box na této konkrétní poště, protože to přece nebudu posílat přes centrální třídírnu, když ona to má 2 metry od sebe, a ujistila mne, že fakt musím dát známku. Adrenalin mi vyletěl ke stropu, a šla jsem za vedoucí pošty, a stejně slušně jsem jí požádala o totéž (nepřiznala jsem se, že mne u přepážky odmítli), a ona řekla, že SAMOZŘEJMĚ MI TO TAM HODÍ!!!!!!!!. To je bomba, co?
Tak jsem se Vám z toho vykecala, a šupky hupky zase k daňovým přiznáním. Mějte se všichni prima.