Prosila bych o radu jak mám postupovat v případě, že a.s. byla založena v dubnu 2005, ale do obchodního rejstříku zapsána až v 7/2005. A.s. obdržela už v květnu fakturu za nájemné a telefonní poplatky. Zřizovatel a.s. navíc založil účet a vložil vklad, takže jsou tam připsané úroky. Zajímalo by mě jak by se to mělo zahájit a konkrétní zaúčtování. Můžu do knihy závazků zadat faktury z května nebo je mám zaevidovat až do července nebo lépe srpna. A poplatky za živnostenský list a další poplatky s tím spojené.. Vše bych měla začít účtovat až po datumu zapsání do obch. rejstříku? Děkuji
24. 2. 2006 7:14
Prosila bych o radu jak mám postupovat v případě, že a.s. byla založena v dubnu 2005, ale do obchodního rejstříku zapsána až v 7/2005. A.s. obdržela už v květnu fakturu za nájemné a telefonní poplatky. Zřizovatel a.s. navíc založil účet a vložil vklad, takže jsou tam připsané úroky. Zajímalo by mě jak by se to mělo zahájit a konkrétní zaúčtování. Můžu do knihy závazků zadat faktury z května nebo je mám zaevidovat až do července nebo lépe srpna. A poplatky za živnostenský list a další poplatky s tím spojené.. Vše bych měla začít účtovat až po datumu zapsání do obch. rejstříku?
Děkuji