PROSÍM PORAĎTE!!!

  • (neregistrovaný)

    24. 2. 2006 7:14

    Prosila bych o radu jak mám postupovat v případě, že a.s. byla založena v dubnu 2005, ale do obchodního rejstříku zapsána až v 7/2005. A.s. obdržela už v květnu fakturu za nájemné a telefonní poplatky. Zřizovatel a.s. navíc založil účet a vložil vklad, takže jsou tam připsané úroky. Zajímalo by mě jak by se to mělo zahájit a konkrétní zaúčtování. Můžu do knihy závazků zadat faktury z května nebo je mám zaevidovat až do července nebo lépe srpna. A poplatky za živnostenský list a další poplatky s tím spojené.. Vše bych měla začít účtovat až po datumu zapsání do obch. rejstříku?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 2. 2006 8:15

      Věrka (neregistrovaný)

      Re: PROSÍM PORAĎTE!!!
      Všechny náklady pořízené před zápisem do OR účtuji jako zřizovací výdaje a odepisuji-zákon o účetnictví

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).