Re: TELE2 nebo Internet Expres Start?
osobní zkušenost nemám, ale kamaráda manželku taky takhle Tele2 ukecal, kamarád jí potom zmlátil a měsíc jsem mu nesměl volat na pevnou, aby mu to náhodou nezapojili :-)) nemusíte nic podepisovat, stačí když telefonujete, jak mi vysvětloval :-)
Re: TELE2 nebo Internet Expres Start?
Jojo, mou maminku před časem taky ukecali od Tele2 na nějakou "ohromně výhodnou" smlouvu. Nerozuměla tomu a podepsala to :-( Přitom z pevné skoro nikam nevolá a nemohla se pak dostat na internet, aby si stáhla maily od nás dětí, protože si neuměla přenastavit tel.číslo na dial-up internet - přes Telecom to nefungovalo a přes Tele2 to neuměla. Dalo jí dost práce, než se jí podařilo se z té smlouvy vykroutit a uvést vše do původního stavu.
(Přitom se všude píše - nepodepisujte pod tlakem, rozmyslete si to, zeptejte se, nechte si to projít hlavou, srovnejte s jinými nabídkami). Maminka je docela inteligentní ženská... a stejně udělala takovouhle blbost. Achjo :-(
Re: TELE2 nebo Internet Expres Start?
Lze z toho docela dobře vybruslit tím, že zavoláte na Telecom na bezplatnou linku a oni Vám pošlou formulář na zakázání přístupu cizího operátora a můžete zase volat přes Telecom jako dřív, ale zároveň je nutné vypovědět smlouvu Tele 2.
Irča
Re: TELE2 nebo Internet Expres Start?
*****************
Musím se přiznat, Pavel je můj manžel, normálně sem nechodí... Moc se mu líbila odpověď pana N. - to vám tedy pěkně děkuji :-))) (ale doufám, že se tím nebude řídit, většinou mě nebije...). Děkuji Irče za radu, hned jsem si to vyřídila u Telecomu - v pohodě, pak jsem volala TELE2 - hrůza, mermomocí mě přesvědčovali, že jsou lepší, byli strašně nepříjemní, jak jsem pochopila jejich službu lze po telefonu hladce objednat, ale s ukončením už to tak jednoduché není. A to jsem si říkala, že mně se to nemůže stát, takhle někomu naletět :-))) J.F.
****************************
Re: TELE2 nebo Internet Expres Start?
Jen si u Telecomu po jakýchkoliv změnách vždy pořádně zkontrolujte vyúčtování a tarif. Jakákoliv změna byla u mě provázena nepříjemnostmi s reklamacemi služeb i následného vyúčtování (např. samotné připojení a související nechutné tahanice mezi místní pobočkou ČT a centrálou, následně při změně rychlosti mi nabízený int. paušál á 799,- připojili á 2.999, navíc vyúčtovali poplatek, který tam být neměl). Už raději nepátrám po přílišných dalších "vymoženostech", neboť z jakýchkoliv změn mám už předem nepříjemný pocit, především z následné ztráty času při reklamacích. Takže kontrolovat průběžně i následně.
Pokud se však podaří překonat zmiňované problémy, pak už to funguje skvěle.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
25. 2. 2006 7:30
Prosím vás co z toho je lepší? Manželce někdo volal a ukecal ji na tu službu TELE2,přestože jsme byli s IES spokojeni. Jak tak čtu ty letáky, co poslali, prokousávám se hlavně řečmi typu Volejte levněji, ale platí se za provolané minuty a není tam 60 minut volání zdarma a paušál na internet. Máme dva počítače a neustále je někdo na internet připojený. Už hlásili telefonicky, že služba běží, přestože jsem jako hlášený uživatel nic nepodepsal (manželka také ne) Máte někdo praktické zkušenosti? Děkuji.