Dobrý den, dvě sestry mají příjem z nájmu dvou prodejen. V březnu 2005 nechali vyměnit WC + baterie cca za 12.000,-Kč. V kvěrnu 2005 jim provedli dle fakturace "renovaci" odpadů cca 8.000,-Kč a v listopadu a prosinci zvětšili jednu místnost cca 24.000,-Kč. Myslím si, že první dva případy jsou opravy a poslední je technické zhodnocení. Myslím si, že se nebude nic odpisovat, že jde vše rovnou do výdajů. Je to tak správně?
26. 2. 2006 16:49
Dobrý den,
dvě sestry mají příjem z nájmu dvou prodejen.
V březnu 2005 nechali vyměnit WC + baterie cca za 12.000,-Kč. V kvěrnu 2005 jim provedli dle fakturace "renovaci" odpadů cca 8.000,-Kč a v listopadu a prosinci zvětšili jednu místnost cca 24.000,-Kč.
Myslím si, že první dva případy jsou opravy a poslední je technické zhodnocení. Myslím si, že se nebude nic odpisovat, že jde vše rovnou do výdajů. Je to tak správně?