Re: Záloha poskytnutá zaměstnanci
****
to zalezi na vasich smernicich popr. praxi ve firme .... zaloha by nemela prekrocit kalendarni rok, kazdy mesic se vracet nemusi (pokud tedy vase smernice nehovori jinak)
Re: Záloha poskytnutá zaměstnanci
To opravdu záleží na Vás - buď se budete držet VAší směrnice a nebo si sama vytvoříte pravidla - já si od každého kdo má zálohu na nákupy na konci měsíce vyžádám vyúčtování - donesou mi to pěkně se soupiskou co a na co koupili - je to jednodušší i pro DPH
no a na konci roku určitě odevzdají zálohy i kdybyste to uděla jak píšete nahoře.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
1. 3. 2006 13:45
Dobrý den,
začátkem února jsem z pokladny vyplatila zaměstnanci zálohu na průběžně nákupy do firmy. Teď mi ji přinesl částečně zpět a na zbytek přinesl doklady o nákupu materiálu. Ptám se na účtování... při poskytnutí zálohy účtuji 314/211 a po vyúčtování zálohy pak 501/314 a zbytek peněz vrátím do pokladny pod zaúčtováním 211/314.
Je to správně? A používá se vůbec účet 314,kde účtuji i v případě úhrady přijatých zálohových faktur? Ještě mě pro tento případ napadl účet 335.
Děkuji za pomoc. S.L.