dobrý den, prosím o radu jak zaúčtovat doklady související se založením společnosti (notář, poplatky různým úřadům,...), společnost zapsána do OR 21.2., zahájení činnosti 1.3. (v registraci pro FÚ) - teď mi je předložil jednatel k proplacení - většina dokladů je z ledna (pokud jsou s DPH můžu do přiznání na odečet?) děkuji
Re: náklady na založení firmy
*** Přijetí zřizovacích výdajů (a to budou) je v kompetenci valné hromady. Ta je musí přijmout a ten moment se stanou nákladem a zároveň závazkem vůči společníkovi. ***
7. 3. 2006 17:09
dobrý den, prosím o radu jak zaúčtovat doklady související se založením společnosti (notář, poplatky různým úřadům,...), společnost zapsána do OR 21.2., zahájení činnosti 1.3. (v registraci pro FÚ) - teď mi je předložil jednatel k proplacení - většina dokladů je z ledna (pokud jsou s DPH můžu do přiznání na odečet?) děkuji