Zničení účetních dokladů požárem

  • (neregistrovaný)

    8. 3. 2006 14:32

    Vedeme daňovou evidenci, jsme plátci DPH. Ve 4. čtvrtletí roku 2005 nám vyhořela kancelář u provozovny a shořely veškeré účetní i mzdové podklady. Máme sepsanou zprávu od Policie i od Hasičů.
    Tuto událost jsem telefonicky nahlásila na FÚ, s tím, že mám udělat přiznání k DPH za 4. čtvrtletí a co se týče Přiznání k dani z příjmu za rok 2005, že se domluvíme. Nyní jsem tedy kontaktovala znovu FÚ a bylo mi sděleno, že si mám veškeré doklady nějakým způsobem sehnat - od dodavatelů, odběratelů, OSSZ, dle Přiznání k DPH. Jedinou úlevu mi umožní v tom, že na moji žádost posunou termín odevzdání Přiznání do 30. 6. Jsem bezradná, neboť nakupuji i prodávám nejen od plátců DPH, dále jednoduché úč. doklady z různých prodejen...
    Prosím zda máte někdo zkušenosti jak tuto situaci řešit.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).