Re: Kdy si můžu nechat udělat ŽL na UČTO
jako tu praxy-i? no jo,stanese... píšu to rychle z práce... nemám takové podmínky v práci,jako třeba někdo,ale díky za radu,která mi tedy VUBEC nepomohla! :(
a kdo Vám to potvrzení vystavil? zaměstnavatel? VŠ mám,ale jen Bc. ne ING. snad to nebude vadit :( Měla jsem 2 zaměstnání, v prvním jsem byla přes 3 roky a v prac.smlouvě mám účetní a účetnictví jsem taky dělala, z té firmy mám i zápočtový list,ted jsem třičtvrtě roku v účetní firmě jako samostatná účetní, tak že dělám vše i závěrky,ale jelikož je to účetní firma, nechci si říkát zaměstnavateli o potvrzení :( to se dá pochopit...
Radko,uvádíte jen 1 chybu, ale není bohužel jedinná.
Já osobně při zřizování ŽL (nemám VS) jsem musela doložit potvrzení o minimální 5leté praxi a maturitní vysvědčení.
U VŠ mám dojem, že musí být povinná praxe jen "3" roky???
Pokud chybí požadovaná praxe, tak musítemít někoho, kdo se za Vás zaručí. Dále pracuji na HPP jako účetní a od svého zaměstnavatele mám písemný souhlas s mým podnikáním doma-účetnictví.
Jedině, že by vám praxi potvrdil bývalý zaměstnavatel, stačí vám 3 roky. Ale pokud se váš nový zaměstnavatel dozví, že podnikáte za jeho zády v tom v čem on, můžete přijít o práci a to by byla škoda.
Proč to těm drobným nechcete dělat "načerno"?
Protože chtějí doklad do účetnictví :( Já chci z této práce stejně odejít... U nás je i dost drobných firem a poptávají účetnictví, do budoucna bych si aspoň mohla i přivydělávat při mateřský... a zápočtový list+prac.smlouva z minulého zaměst.by mi tedy nestačila?Nebo by mi museli přímo napsat nějaké prohlášeni? v minulé práci jsem byla 3,5 roku.
Měli jsme nějaký problém se zaměstnanci.. Zaměstnané dvě slečny už osm let jako účetní a přivydělávaly si načerno...přitom měli v prac. smlouvě konurenční doldožku.. Navíc na firemních programech...okamžitá výpověď...Končí posledního března...Jestli chcete ze zaměstnání odejít tak to beru...jinak je to podraz!