Již podruhé mám v opravě (v záruční doě) televizor a zajímalo by mě, jaké mám možnosti v případě, že prodejna nedodrží lhůtu 30 dnů pro vyřízení reklamace. Také jsem slyšel, že když se stejná závada objeví potřetí můžu písemně odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, případně nový televizor.
Re: Reklamace a nesplnění lhůty 30 dnů
Pokud nestihnou do 30 dnů vyreklamovat, tak můžete požadovat novou věc nebo vrácení peněz. Záleží na vás. Ale oni to ve vlastním zájmu nejspíš stihnou.
18. 4. 2006 8:10
Již podruhé mám v opravě (v záruční doě) televizor a zajímalo by mě, jaké mám možnosti v případě, že prodejna nedodrží lhůtu 30 dnů pro vyřízení reklamace. Také jsem slyšel, že když se stejná závada objeví potřetí můžu písemně odstoupit od kupní smlouvy a
požadovat vrácení peněz, případně nový televizor.