Hlavní navigace

Reklamace a nesplnění lhůty 30 dnů

  • (neregistrovaný)

    18. 4. 2006 8:10

    Již podruhé mám v opravě (v záruční doě) televizor a zajímalo by mě, jaké mám možnosti v případě, že prodejna nedodrží lhůtu 30 dnů pro vyřízení reklamace. Také jsem slyšel, že když se stejná závada objeví potřetí můžu písemně odstoupit od kupní smlouvy a
    požadovat vrácení peněz, případně nový televizor.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 4. 2006 11:47

      Jaša (neregistrovaný)

      Re: Reklamace a nesplnění lhůty 30 dnů
      Pokud nestihnou do 30 dnů vyreklamovat, tak můžete požadovat novou věc nebo vrácení peněz. Záleží na vás. Ale oni to ve vlastním zájmu nejspíš stihnou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).