Hlavní navigace

Pracujíci student

  • (neregistrovaný)

    3. 5. 2006 12:39

    Dobrý den,
    jsem tak trochu pracujíci student a také bych byl rád kdyby mohlo být pokud možno vše legálně.

    příležitostně opravuji počítače (obvykle né zadarmo)
    občas píšu programy pro podniky (obvykle né zadarmo)
    píši webové stránky (obvykle né zadarmo)
    distribuujii reklamní materiály u více agentur

    sečtu-li si své příjmy z měsíce děla to min. 6000kč
    Na tož, že mi je teprv 17 si myslím, že na odvádění všech daní budu mít ještě dost času.

    Ale zajimalo by mě o kolik by se mi plně přiznanný plat snížil a hlavně jak moc to je pro mě nebezpečné buduli mít všechny přijmy napsáne na 3 osoby.

    Kolik hodin můžu legalně denně pracovat i s víkendy, a v případě většího počtu hodin kdo je na vyně zaměstnavatel, já nebo oba? případně jaké tresty.

    Na 18 narozeniny si budu z největší pravděpodobností kupovat živnostenský list. Bude možne vykonávat živnost budu-li ještě studentem na státni střední škole, následované vysokou?

    předem děkuji všem kdo mi poradí.

    PS.: jsem z Moravsko slezkého kraje a práce tu je dost, jen nesmí lide hledat pouze tu co je baví.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 5. 2006 12:42

      je mi 17 poraďte prosím (neregistrovaný)

      Re: Pracujíci student
      opravená jedna moje pravopisná chyba. čeština mi moc nejde, tak se prosím hned nezhrozte.

      >Dobrý den,
      >jsem tak trochu pracujíci student a také bych byl rád
      >kdyby mohlo být pokud možno vše legálně.
      >
      >příležitostně opravuji počítače (obvykle né zadarmo)
      >občas píšu programy pro podniky (obvykle né zadarmo)
      >píši webové stránky (obvykle né zadarmo)
      >distribuujii reklamní materiály u více agentur
      >
      >sečtu-li si své příjmy z měsíce děla to min. 6000kč
      >Na tož, že mi je teprv 17 si myslím, že na odvádění
      >všech daní budu mít ještě dost času.
      >