Re: Založení firmy - jak na náklady
*** Zda tyhle Vaše výdaje (ať zřizovací nebo majetek) společnost po zapsání přijme, je v kompetenci valné hromady. Všechny doklady ji předložíte a pokud tyto náklady společnost přijme, budou nákladem jejím a závazkem vůči Vám. Společnost by Vám je měla pak uhradit ***
Re: Založení firmy - jak na náklady
jelikoz jednatele, spolecnikem a zamestnancem budu ja, tak se ptam co je vyhodnejsi?? nechat si to zaplatit od "spolecnosti".
Re: Založení firmy - jak na náklady
*** Jak výhodnější? Pokud tyto výdaje chcete dostat do nákladů společnosti a dostat se zpět ke svým penězům, pak nemáte jinou možnost než přes valnou hromadu. V případě jedinného společníka pak formou rozhodnutí společníka nahrazující působnost VH - forma toho rozhodnutí je trošku odlišná ale podstata je stejná ***
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 5. 2006 22:34
Dobry den, jsem v procesu zalozeni s.r.o, ale jelikoz uz mame nejake zakazky, musel jsem jiz zaplatit domenu, webhosting, tvorbu www, koupit 2x notebook + Office 2003, tiskarnu, vizitky, darkove predmety, internet, telefon... na vsechno mam doklady, ale na svoj jmeno... muzu moci tohle vse promitnout jako firemni naklad resp. co s tim? :-) Omlouvam se za mozna hloupy dotaz, budeme mit ucetni, ale tohle me zajima... diky