Založení firmy - jak na náklady

  • (neregistrovaný)

    23. 5. 2006 22:34

    Dobry den, jsem v procesu zalozeni s.r.o, ale jelikoz uz mame nejake zakazky, musel jsem jiz zaplatit domenu, webhosting, tvorbu www, koupit 2x notebook + Office 2003, tiskarnu, vizitky, darkove predmety, internet, telefon... na vsechno mam doklady, ale na svoj jmeno... muzu moci tohle vse promitnout jako firemni naklad resp. co s tim? :-) Omlouvam se za mozna hloupy dotaz, budeme mit ucetni, ale tohle me zajima... diky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 5. 2006 7:04

      Šárka (neregistrovaný)

      Re: Založení firmy - jak na náklady
      To vše budete moci vložit do podnikání a uplatnit jako počáteční náklady spojené s podnikáním.Při vyplnění registrace na FÚ pak uvedete jako počátek podníkání den,kdy Vám vznikly první náklady s podnikáním.

    • 24. 5. 2006 10:26

      bdm (neregistrovaný)

      Re: Založení firmy - jak na náklady
      *** Zda tyhle Vaše výdaje (ať zřizovací nebo majetek) společnost po zapsání přijme, je v kompetenci valné hromady. Všechny doklady ji předložíte a pokud tyto náklady společnost přijme, budou nákladem jejím a závazkem vůči Vám. Společnost by Vám je měla pak uhradit ***

    • 24. 5. 2006 16:34

      Jakub L. (neregistrovaný)

      Re: Založení firmy - jak na náklady
      jelikoz jednatele, spolecnikem a zamestnancem budu ja, tak se ptam co je vyhodnejsi?? nechat si to zaplatit od "spolecnosti".

    • 24. 5. 2006 17:08

      bdm (neregistrovaný)

      Re: Založení firmy - jak na náklady
      *** Jak výhodnější? Pokud tyto výdaje chcete dostat do nákladů společnosti a dostat se zpět ke svým penězům, pak nemáte jinou možnost než přes valnou hromadu. V případě jedinného společníka pak formou rozhodnutí společníka nahrazující působnost VH - forma toho rozhodnutí je trošku odlišná ale podstata je stejná ***

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).