Hlavní navigace

Živnostenský list

• (neregistrovaný) 2a00:1028:9941:----:----:----:----:----

28. 5. 2015 14:16

Dobrý den,

jsem student, mam zivnostensky list (delal jsem si ho z duvodu snahy pomoct sestre pri jejim "podnikani" v ovb, jenz uz skoncilo) - nikdy jsem na zivnostensky list nepracoval a z duvodu naproste nezodpovednosti jsem ani nepodaval danove priznani, pripadne cestna prohlaseni nebo podobne ... zivnostensky list mam jiz skoro 4roky v tomto nulovem stavu  (nikdo me nekontaktoval ze by byl nejaky problem)

otazky zni:

je mozne ze budu za toto nejak penalizovan, pripadne jak a jestli se proti tomu lze branit?
    je mozne podat priznani pripadne prohlaseni zpetne?

ptam se z duvodu, ze bych na zivnostensky list rad zacal pracovat, ale nejdriv si chci vyresit vsechny tyto zalezitosti

moc dekuji za odpovedi

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 5. 2015 16:16

Lada (neregistrovaný) 90.179.215.---

Zajděte si na OSSZ, zdravotní pojišťovnu a finanční úřad. Nasypte si popel na hlavu a kajícně se příslušných úředníků zeptejte, jak to nejlépe vyřešit. U zdravotní pojišťovny patrně budete mít nějaký dluh za neplacené pojištění.

Hlavně jim ale neříkejte, že na váš živnostenský list podnikala vaše sestra. A zdůrazněte, že jste vy sám na něj všechny ty roky také nepodnikal a neměl jste žádné příjmy, které by bylo potřeba přiznat a dodanit.

• 1. 6. 2015 9:03

domca (neregistrovaný) 217.30.64.---

Mala som upne rovnaky problem tu v cechach. Nakoniec mi povedali ze to ze som si vytvorila zivnostenskynlist neznamena ze som hned zacala podnikat a tak sa vobec nic nedeje.  Na financny urad,  socialku a zdravotnu sa hlasi az po tom co zivnostnik ma aj nejaky prijem (myslim si ze do tyzdna potom to je nutne) a kedze som ziaden nemala tak som sa tam nenahlasila....pokial si sa ty tam ale stihol prihlasit mozno budes musiet urobit cestne prehlasenie. Doporucujem si ale zistit ako to mas so zdravotnou.... pekny den.

• 1. 6. 2015 12:02

MonikaSh