Úmrtí zaměstnance

  • (neregistrovaný)

    2. 6. 2006 9:43

    Dobrý den,
    mohl by mi někdo poradit co vše musí zhlediska úřadů zaměstnanevatel udělat při úmrtí zaměstnance - oznámení zdr. pojišťovně (kód Q), co se sociálkou aj. instituce? Proplacení dovolené aj. Odškodnění rodině.
    Jsem začínající mzdová účetní.
    Děkuji Jana

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 6. 2006 20:41

      JG (neregistrovaný)

      Re: Úmrtí zaměstnance
      Odhlásit na zdravotce a sociálce, udělat mzdu s proplacením dovolené, to byl pracovní úraz, nebo proč odškodnění rodině?
      Máte něco ve vnitřní směrnici? Počítejte s vypsáním žádosti o vdovský, příp. sirotčí důchod. Předat pozůstalým případné osobní věci zaměstnance.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).