Hlavní navigace

Náhradní plnění

  • (neregistrovaný) 90.182.181.---

    17. 6. 2015 13:54

    Dobrý den,

    jsme malá firma o 3 zaměstnancích, chtěla bych se zeptat co je vše potřeba pro to, aby jsme mohli fakturovat na náhradní plnění. Dále bych se chtěla zeptat zda člověk s OZP kterého by jsme zaměstnali by tímto přišel o své příspěvky a i osoba která se o něj stará.

    Děkuji mockrát

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 6. 2015 15:48

      Hanča (neregistrovaný) 89.24.243.---

      Náhradní plnění může poskytovat každý zaměstnavatel zaměstnávající více jak 50% osob se zdravotním postižením a těžkým zdravotním postižením (OZP, TZP) nebo také OZP, která je osobou samostatně výdělečně činnou a nezaměstnává jiné zaměstnance.
      Každý takový zaměstnavatel dostává státní příspěvek (dotaci) na podporu zaměstnávání OZPa TZP. Poskytování a výše tohoto příspěvku se řídí zákonem o zaměstnanosti - obraťe se na Váš Úřad práce.
      OZP, kterého byste zaměstnali, by dál dostával svoje zákonné příspěvky, ovšem v případě osoby pečující se poraďte na Úřadu práce, který tento příspěvek vyplácí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).