Hlavní navigace

Reklamace zboží - zpět poškozené

  • (neregistrovaný)

    8. 6. 2006 20:26

    Po již druhé!!! uznané reklamaci v záruce se mi vrátilo zboží ze servisu, - ale bylo mechanicky poškozeno (silné rýhy a škrábance). Jedná se o mikroaudio systém LG. S kým mám v tuto chvíli jednat a jak postupovat? V obchodě mě odkázali na servis, který opravu prováděl. Jednal prodejcel v souladu se zákonem?
    Zboží jsem při žádosti o reklamaci předala kompletně zabalené v krabici tak, jak jsem jej koupila. Což také servis zapsal do zakázkového listu.
    Jak se můžu v případě, že servis odmítne výměnu/opravu poškozené části, bránit?

    Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 6. 2006 7:48

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace zboží - zpět poškozené
      >Po již druhé!!! uznané reklamaci v záruce se mi
      >vrátilo zboží ze servisu, - ale bylo mechanicky poškozeno
      >(silné rýhy a škrábance). Jedná se o mikroaudio systém
      >LG. S kým mám v tuto chvíli jednat a jak postupovat? V
      S tím, s kým máte smluvní vztah - tedy s prodejcem.
      >obchodě mě odkázali na servis, který opravu prováděl.
      V žádném případě k tomuto nejsou oprávněni.
      >Jednal prodejcel v souladu se zákonem?
      Ne.
      >Zboží jsem při žádosti o reklamaci předala kompletně
      >zabalené v krabici tak, jak jsem jej koupila. Což také
      >servis zapsal do zakázkového listu.
      To není relevantní, při reklamaci v rámci zákona nemá prodejce právo požadovat splnění dalších podmínek, zákonem nestanovených.
      >Jak se můžu v případě, že servis odmítne výměnu/opravu
      >poškozené části, bránit?
      ČOI, pokud to nepomůže, soud.

      Odpovědi na všechny tyto otázky najdete již připravené v sekci Spotřebitelské právo zde na serveru.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).