Re: reklamace zboží - zpět poškozené
>Po již druhé!!! uznané reklamaci v záruce se mi
>vrátilo zboží ze servisu, - ale bylo mechanicky poškozeno
>(silné rýhy a škrábance). Jedná se o mikroaudio systém
>LG. S kým mám v tuto chvíli jednat a jak postupovat? V
S tím, s kým máte smluvní vztah - tedy s prodejcem.
>obchodě mě odkázali na servis, který opravu prováděl.
V žádném případě k tomuto nejsou oprávněni.
>Jednal prodejcel v souladu se zákonem?
Ne.
>Zboží jsem při žádosti o reklamaci předala kompletně
>zabalené v krabici tak, jak jsem jej koupila. Což také
>servis zapsal do zakázkového listu.
To není relevantní, při reklamaci v rámci zákona nemá prodejce právo požadovat splnění dalších podmínek, zákonem nestanovených.
>Jak se můžu v případě, že servis odmítne výměnu/opravu
>poškozené části, bránit?
ČOI, pokud to nepomůže, soud.
Odpovědi na všechny tyto otázky najdete již připravené v sekci Spotřebitelské právo zde na serveru.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
8. 6. 2006 20:26
Po již druhé!!! uznané reklamaci v záruce se mi vrátilo zboží ze servisu, - ale bylo mechanicky poškozeno (silné rýhy a škrábance). Jedná se o mikroaudio systém LG. S kým mám v tuto chvíli jednat a jak postupovat? V obchodě mě odkázali na servis, který opravu prováděl. Jednal prodejcel v souladu se zákonem?
Zboží jsem při žádosti o reklamaci předala kompletně zabalené v krabici tak, jak jsem jej koupila. Což také servis zapsal do zakázkového listu.
Jak se můžu v případě, že servis odmítne výměnu/opravu poškozené části, bránit?
Děkuji za odpověď.