Hlavní navigace

Kam s nimi?

• (neregistrovaný) 217.117.211.---

11. 6. 2006 21:12

Kam s fakturami z předešlých let, které mi zůstávají jako neuhrazené na účtu 321. Většina jich asi je sice zaplacených, ale doklady nejsou ( s.r.o., úhrady dříve prováděli hlavně složenkami, útržky poztráceli ). Jsou tam i položky starší více jak 3 roky, které jsem převzala po přecházející účetní, navíc k účtu 321 nebyla provedena dokladová inventarizace a nepodařilo se mi dát ji dohormady. Jedná se celkem o částku cca 25 tis.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 6. 2006 21:50

Eva M. (neregistrovaný) 80.188.97.---

Re: Kam s nimi?
      Interním dokladem vyřadit proti daňovým výnosům MD321 D648. Doklad ať vám podepíše statutární zástupce. K tomu si poznamenejte, proč je takto "uhrazeno" - to pro případ, kdyby se po tom později někdo pídil.

• 11. 6. 2006 22:18

bdm (neregistrovaný) 62.209.201.---

*** Upřímně řečeno, nevidím důvod, proč s nimi něco dělat - možná ale tazatelka ano - a natožtak je dávat do výnosů, když byly uhrazeny - chce to jen nějak prokázat. Pokud neprokážete, pak by opravdu JEDNOU nezbylo nic jiného, než uvedla paní Eva ale jen u těch, které jsou vyjmenovány v §23/3/a/12 ***

• 11. 6. 2006 23:26

Eva M. (neregistrovaný) 80.188.97.---

Pokud nechcete ty faktury vyřazovat definitivně (a dodanit), tak si je můžete prozatím přeúčtovat na zvláštní analytiku k účtu 321, případně i na 325x, aby se vám nemotaly v zůstatku běžných a dohledatelných faktur na účtu 321.

• 12. 6. 2006 12:19

HanaR (neregistrovaný) 85.193.10.---

Ráda bych se toho zbavila zejména proto, že od letošního roku jim bude dělat účto někdo jiný, tak bych nechtěla předávat nějaký binec, i když to není zrovna moje chyba. Asi udělám tu analytiku, ve středu jdeme k daň.poradci s rokem 2005, a jeho firma to bude i přebírat, zeptám se ho, jak to vidí on. Díky za názory.

• 13. 6. 2006 12:04

Jitka (neregistrovaný) 195.225.72.---