Re: náplň práce-nutná písemně?
Žádný právní předpis to zaměstnavateli nenařizuje. Na druhou stranu, jak chcete zaměstnanci jednoznačně a prokazatelně sdělit jaké činnosti má v práci vykonávat ? Samozřejmě to může být přímo v pracovní smlouvě, ale o to větší problémy bude mít, když z nějakého důvodu budete potřebovat po zaměstnanci jinou práci.
V pracovní náplni (nebo popisu pracovního místa) se pro zjednodušení můžete odkazovat na vnitřní předpsy či směrnice zaměstnavatele, tím se vyhnete duplicitě a nejasnostem.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
22. 6. 2006 14:56
musí mít každý zaměstnanec-podnik.sféra náplň práce písemně?