Náplň práce-nutná písemně?

  • (neregistrovaný)

    22. 6. 2006 14:56

    musí mít každý zaměstnanec-podnik.sféra náplň práce písemně?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 6. 2006 15:08

      Martin (neregistrovaný)

      Re: náplň práce-nutná písemně?
      Žádný právní předpis to zaměstnavateli nenařizuje. Na druhou stranu, jak chcete zaměstnanci jednoznačně a prokazatelně sdělit jaké činnosti má v práci vykonávat ? Samozřejmě to může být přímo v pracovní smlouvě, ale o to větší problémy bude mít, když z nějakého důvodu budete potřebovat po zaměstnanci jinou práci.

      V pracovní náplni (nebo popisu pracovního místa) se pro zjednodušení můžete odkazovat na vnitřní předpsy či směrnice zaměstnavatele, tím se vyhnete duplicitě a nejasnostem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).