Re: DAŇOVÉ PŔIZNÁNÍ DzPO prosím o radu
Na rejstřík se zasílá rozvaha, výsledovka a příloha, nemusejí být potvrzené od FÚ, jen podepsané od odpovědné osoby za firmu. Posílám k tomu krátký průvodní dopis, ale to není povinné (žádáme o založení dokumentů zaslaných dle zákona... §... za firmu... , spisová značka...) Přiznání se na rejstřík nezasílá.
(PS: Předpokládám, že to přiznání k DPH v první větě je překlep a že se ptáte na DzPO :-)
Re: DAŇOVÉ PŔIZNÁNÍ DzPO prosím o radu
Ano, to byl překlep, takže to udělám jak radíte, pošlu do Ostravy neorazítkované od finančáku přílohu, výkaz zisků a rozvahu to vše 2x. Děkuji>>>Dobrý den, jsem úplný začátečník v podávání přiznání
>>>k
>>>DPH. Naše firma jde do červnového přiznání /což je
>>>zítra/ - vše mám již zpracované, teď mi jde ale o
>>>toto:
>>>vytiskla jsem si přiznání, přílohu, rozvahu a výkaz
>>>zisků a ztrát - toto si zanesu potvrdit na FÚ /tedy
>>>musím
>>>mít 2x vyhotoveno - jednou pro FÚ - jedno pro mě/.
>>>Vím, že se ale ještě zasílá rozvaha a výsledovka na
>>>Obchodní rejstřík do OStravy - jak toto provést -
>>>kolik
>>>kopií a čeho? Podle mého bych společně s přiznáním a
>>>výše
>>>jmenovanými formuláři měla ještě jednou vzít ve dvou
>>>vyhotoveních rozvahu, výsledovku a přílohu. Toto si
>>>také nechat potvrdit od FÚ a poté zaslat na Rejstřík
>>>do
>>>Ostravy??? Prosím poraďte. Nevím si rady. Děkuji.
>>
>>Na rejstřík se zasílá rozvaha, výsledovka a příloha,
>>nemusejí být potvrzené od FÚ, jen podepsané od
>>odpovědné osoby za firmu. Posílám k tomu krátký
>>průvodní
>>dopis, ale to není povinné (žádáme o založení
>>dokumentů
>>zaslaných dle zákona... §... za firmu... , spisová
>>značka...) Přiznání se na rejstřík nezasílá.
>>(PS: Předpokládám, že to přiznání k DPH v první větě
>>je překlep a že se ptáte na DzPO :-)
>
>PS: Ještě jsem zapomněla na zprávu o propojených
>osobách.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.