Rozbití zboží v obchodě

  • (neregistrovaný)

    28. 7. 2006 18:35

    Při nákupu jsem neúmyslně rozbila zboží, které bylo uloženo v regálu. Nejednalo se o samoobsluhu, ale o prodej za pultem,jelikož prodavačka byla kousek dál, zeptala jsem se, jestli si zboží mohu prohlédnout. Souhlasila.Při manipulaci se zbožím v regálu spadlo zboží na zem a rozbilo se.Rozbité jsem musela zaplatit.Musela???Kdo mi poradí pro příště.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 7. 2006 19:39

      danila (neregistrovaný)

      Re: Rozbití zboží v obchodě
      podívejte se tady:
      http://www.pojisteni-olomouc.cz/pojisteni-majetku/pojisteni-domacnosti/
      bývá to obvykle pojištění domácnocnosti plus pojištění odpovědnosti za škodu.

    • 31. 7. 2006 9:55

      graver (neregistrovaný)

      Re: Rozbití zboží v obchodě
      >>Při nákupu jsem neúmyslně rozbila zboží, které bylo
      >>uloženo v regálu. Nejednalo se o samoobsluhu, ale o
      >>prodej za pultem,jelikož prodavačka byla kousek dál,
      >>zeptala jsem se, jestli si zboží mohu prohlédnout.
      >>Souhlasila.Při manipulaci se zbožím v regálu spadlo
      >>zboží na
      >>zem a rozbilo se.Rozbité jsem musela
      >>zaplatit.Musela???Kdo mi poradí pro příště.
      Nahradit musíte pouze skutečně vzniklou škodu, tzn. plnou prodejní cenu pouze v případě, že prodejce už věc neprodá ani se slevou jako poškozenou, sám není pojištěna pod. Pokud prodejce přijme náhradu duplicitně, může se v závislosti na výši rozdílu dopustit i trestného činu.
      >podívejte se
      >tady:
      >http://www.pojisteni-olomouc.cz/pojisteni-majetku/pojisteni-domacnosti/
      >bývá to obvykle pojištění domácnocnosti plus pojištění
      >odpovědnosti za škodu.
      Tzn. pokud už prokazatelně vznikne nějaká povinnost náhrady, paki pojištění je pro vás jedním z možných způsobů krytí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).