Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 62.77.79.---

    5. 9. 2006 9:46

    Dobrý den, vlastníme mobilní telefon, u kterého se opakovaně vyskytuje stejná chyba: zamrzne, nejde pustit,nemá signál....servis mobilní telefon v rámci reklamace opravil tak, že vyměnil celý vnitřek.
    Telefon byl takto úspěšně reklamovaný již třikrát (kvůli urychlení jsme s ním jeli přímo do servisu, nikoliv k prodejci). Nyní po týdnu užívání jsou zase stejné problémy. Rádi bychom odstoupili od smlouvy a budeme požadovat vrácení peněz.
    Prosím, jak postupovat, aby vše bylo co nejrychleji vyřešeno? Nemáme náhradní telefon. Pokud nyní zajdeme k prodejci s potvrzením o 3 stejných opravách ze servisu, vrátí nám hned peníze nebo telefon bude posílat do servisu a teprve po tom se to bude řešit?
    Děkuji moc za vaše rady

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 9. 2006 10:32

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace
      V případě výskytu opakované vady máte nárok na odstoupení od smlouvy (=vrácení peněz) nebo výměnu věci za bezvadnou (řešení volíte vy). Prodejce je povinnen splnit tento svůj závazek bez zbytečného odkladu, telefon už nikam posílat nemá (není důvod).
      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).