Hlavní navigace

Má pravdu pracovník servisu ?

  • (neregistrovaný) 83.240.1.---

    11. 9. 2006 17:47

    Dne 26.5.2005 jsem održel přes internetovou službu firovací hrnec Siemens. Během krátké doby se vyskytla závada na termostatu a zboží jsem reklamoval. 5.1.2006 jsem jako výsledek reklamace obdržel nový friťák. Po čase se vyskytla znovu stejná závada a proto jsem jej zncvu reklamoval.5.9.2006 jsem vyreklamoval opět nový fiťák. Je to neuvěřitelné, hlavně pro mě - zn. Siemens - opět zklamala a do třetice se vyskytla opět stejná závada na termostatu. Dnes jsem ji reklamoval a v případě, že bude potvrzena servisním střediskem jsem požadoval vrácení peněz. Servisní technik řekl, že na vrácení peněz mám nárok až dojde k opětovně poruše dalšího "čtvrtého friťáku. Já si myslím, že bych měl dostat peníze již po po této potvrzené třetí reklamaci, která se týká stejné závady. Myslíte, že mám pravdu ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 9. 2006 7:28

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Má pravdu pracovník servisu ?
      Obávám se, že se mýlíte oba. Pokud by šlo vždy o tentýž výrobek, máte opravdu nárok na odstoupení od smlouvy po třetí vadě. Jestliže ale šlo o vyřízení reklamace výměnou, pak se jedná vždy o první výskyt vady, protože se vada (i když stejná) vyskytne vždy na novém spotřebiči.
      Na druhé straně, při výměně vám běží záruka od začátku.
      Pokud je prodejce ochoten vrátit peníze po čtvrté opravě výměnou, akceptujte to - dle mého názoru ani to není jeho povinnost.
      Event. mě někdo opravte.

      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).