Hlavní navigace

reklamace mob.tel. LG

  • (neregistrovaný) 89.102.221.---

    14. 9. 2006 10:28

    Mám měsíc starý tel. je už po první reklamaci kde mi nastavily nové blutud.Ted je znova na reklamaci od 14.8.2006 kde jsem uvedla závadu nenabíjí,ani přes jinou nabíječku a při nabíjení se vypíná. Dnes 14.9.2006 po 30 doní lhůtě mi bylo zděleno že reklamaci nebylo vyhověnos důvodů oxidace a musím doplatit 200.-Kč poplatek. Jaké mám práva? Mohu požádat o vrácení peněz?Děkuji Gurbovičová.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 9. 2006 10:47

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: reklamace mob.tel. LG
      Při reklamaci do 6 měsíců se přepokládá, že věc měla vadu už při předání, pokud prodejce neprokáže opak. Máte tedy nárok na okamžitou výměnu za bezvadný kus nebo odstoupení od smlouvy. Žádný poplatek platit nemusíte.
      Oxidace je v případě reklamací MT naprosto standardní odpověď.

    • 14. 9. 2006 11:00

      Gurbovičová (neregistrovaný) 89.102.221.---

      Re: reklamace mob.tel. LG
      >>Mám měsíc starý tel. je už po první reklamaci kde mi
      >>nastavily nové blutud.Ted je znova na reklamaci od
      >>14.8.2006 kde jsem uvedla závadu nenabíjí,ani přes
      >>jinou
      >>nabíječku a při nabíjení se vypíná. Dnes 14.9.2006
      >>po
      >>30 doní lhůtě mi bylo zděleno že reklamaci nebylo
      >>vyhověnos důvodů oxidace a musím doplatit 200.-Kč
      >>poplatek. Jaké mám práva? Mohu požádat o vrácení
      >>peněz?Děkuji
      >>Gurbovičová.
      >Při reklamaci do 6 měsíců se přepokládá, že věc měla
      >vadu už při předání, pokud prodejce neprokáže opak.
      >Máte tedy nárok na okamžitou výměnu za bezvadný kus nebo
      >odstoupení od smlouvy. Žádný poplatek platit
      >nemusíte.
      >Oxidace je v případě reklamací MT naprosto standardní
      >odpověď. jak mám postupovat??

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).