Hlavní navigace

Reklamace mob. telefonů.

  • (neregistrovaný)

    14. 9. 2006 14:03

    Dne 15.5. 2006 jsem si zakoupil mobilní telefon LG 2400.v tomto telefonu byl zastaraly typ bluetooth. s výše uvedeným telefonem jsem se tety vydal k prodejci, který se mnou dne 21.6. 2006 vyplnil reklamační protokol s tím, že mobilní telefon odešle s požadavkem na výměnu novějšího bluetooth. po cca. 14 dnech jsem si telefon proti podpisu vyzvedl i s novým bluetooth. po cca. 14 dnech se na mém mobilním telefonu oběvila vážnější závada. telefon se samovolně po připojení do el. zásuvky za účelem nabití vypínal. Dne 14.8. 1006 jsem opětovně navštívil výše uvedeného prodejce za účelem reklamace mob.telefonu. byl se mnou opět vypsán reklamační protokol a telefon byl zase odeslán k reklamaci. Dnešního dne jsem byl kontaktován prodejnou,že u výše uvedeného telefonu, byla zamítnuta reklamace z důvodů zjištěné oxidace, dale mi bylo sděleno, že oprava je možná pouze výměnnou systémové desky v ceně 52OO Kč. pořizovací cena tel. byla 4500Kč.pozn.autora. Dale mi bylo sděleno prostřednictví prodávajícího , že servisní firma(BRITEX-CZ, s.r.o.) ve které byla vyřízována má reklamace si účtuje jakýsi poplatek ve výši 184 Kč.bylo mi sděleno, že se cena je za práci tzn, za prozkoumání meho tel. tímto Vás prosím spěšně o vaší radu. jak mám nyní postupovat. jaké mám práva, protože pojem oxidace je strašně velký a diskutovatelný pojem, a dle mého uvážení pokud by se servisní firmy zabývající se opravou elektro přístrojů chavaly takto, nebylo by možné žá¨dné zboží reklamovat.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 9. 2006 17:37

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace mob. telefonů.
      To je tohle, že?
      http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=246172

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).