Hlavní navigace

Účetní případ

  • (neregistrovaný) 80.188.22.---

    2. 10. 2006 15:06

    Nastoluji téma často probírané, nenašla jsem ale uspokojivou odpověď. Tedy konkrétně: Jednou za měsíc dostanu k zaúčtování pokladní doklady. Program mi dovolí vytisknout účetní deník s popisem komu nebo od koho peníze pokladní dala/dostala a za co. Dotaz: Stačí, když mi ředitel podepíše schválení operace na tomto souhrnném dokladu, nebo musí podepsat každý doklad zvlášť? Přesně mi jde tedy o to, zda schválení účetního případu znamená to, že dotyčná osoba souhlasí s tím, že pokladní vyplatila určitou částku. Kdy se v celém tom procesu nákup-výplata z pokladny-účtárna stane tzv. účetní případ?
    Omlouvám se za složité vyjadřování a moc děkuji za rozmotání.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 10. 2006 15:13

      Zuzik (neregistrovaný) 212.90.230.---

      Re: Účetní případ
      Stačí na souhrnné sestavě. Stačí na tuto sestavu uvést :
      doklad od XY do XZ schvaluje ..... podpis.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).