Hlavní navigace

Ubytování zaměstnance

  • (neregistrovaný) 213.235.75.---

    2. 10. 2006 15:26

    Jeden náš zaměstnanec je zdaleka, proto je ubytován v ubytovnách a hotelích v blízkosti pracoviště. Můžu faktury s ubytováním dát celé do nákladů???
    Moc díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 10. 2006 17:20

      Ilona (neregistrovaný) 85.50.130.---

      Re: Ubytování zaměstnance
      ***
      do nakladu muzete dat jen 3500,-, viz zakon o danich z prijmu, paragraf 24:
      zu) výdaje (náklady) na přechodné ubytování zaměstnance s výjimkou přechodného ubytování v rodinném domě nebo bytě, a to maximálně do výše 3 500 Kč měsíčně, nejde-li o ubytování při pracovní cestě, poskytované jako nepeněžní plnění zaměstnavatelem zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce, pokud obec přechodného ubytování není shodná s obcí, kde má zaměstnanec bydliště,

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).