Hlavní navigace

Obědy a účtování...

  • (neregistrovaný) 193.85.243.---

    11. 10. 2006 11:24

    Prosím o radu v tomto pro mě specifickém případě: naše firma nakupuje u stravovací firmy stravenky, které platí 1 kalendářní rok, mají hodnotu 50Kč vč. DPH 19% a za tyto stravenky nám na základě denní specifikace dovezou obědy. Příklad: koupíme 100ks stravenek(ZD=4201,68Kč + DPH=798,32Kč) na konci měsíce vyúčtujeme se zaměstnanci dle odebraných obědů, např.80ks (srážkou ze mzdy), a zbyde nám 20 ks stravenek, které se dají použít další měsíc. Máme nárok na odečet DPH u všech 100ks při jejich pořízení nebo až při spotřebě v konkrétním měsíci? Jak nejlépe celý případ účtovat?
    Díky za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).