Hlavní navigace

Nedodržení dodací lhůty

  • (neregistrovaný) 195.47.8.---

    13. 10. 2006 7:47

    Dobrý den,
    můžete mi prosím poradit, jak se mohu jako spotřebitel bránit v následující situaci?
    Koncem 34.týdne letošního roku jsme si objednali sedací soupravu v jednom z obchodních domů s nábytkem. Termín dodání nám slibovali na 39. maximálně 40.týden tohoto roku. 40.týden je zapsán i na smlouvě. Od 39.týdne jsme tam volali, říkali, abychom si zavolali za dva dny, že sedačka už určitě dorazí.Minulý týden v pátek nám sdělili, že výrobce sedací soupravy prodloužil termín dodání na 41.týden, takže si máme zavolat ve 41.týdnu. Včera jsme tam volali, sedačka ještě není s tím, že výrobce jim sdělil předpokládaný termín dodání ve 49.týdnu!!!!! Pro financování sedačky jsme si zvolili nabídku úvěru 1+9 splátek bez navýšení, takže pro nás není jednoduché odstoupit od smlouvy. Co můžeme jako spotřebitel za dalších 8 týdnů (ne-li více!!!) posedávání na polštářcích na zemi požadovat, na co máme nárok? Jak máme postupovat? Na koho se můžeme obrátit?
    Mockrát vám všem děkuji za rady a přeji příjemný den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).