Hlavní navigace

reklamace notebooku

  • (neregistrovaný) 147.228.53.---

    19. 10. 2006 11:43

    15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku. Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak 30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně jak 30 dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 10. 2006 11:52

      Karel (neregistrovaný) 193.179.6.---

      Re: reklamace notebooku
      narok nemate -proc, kdyz mate notebook opraveny?

      kdy Vam sdelili, ze je notebook pripraveny k odberu a kdy jste predala notebook do opravy?

      zadost o opravu neni stejna vec jako predani do servisu :-)

    • 19. 10. 2006 11:57

      anonymous (neregistrovaný) 194.50.64.---

      Re: reklamace notebooku
      Hlavně je to již dnes jedno. Již jste si ho převzala.

    • 19. 10. 2006 12:10

      nnnn (neregistrovaný) 147.228.53.---

      Re: reklamace notebooku
      >>>15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku.
      >>>Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak
      >>>30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že
      >>>datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně
      >>>jak
      >>>30
      >>>dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o
      >>>ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?
      >>
      >>narok nemate -proc, kdyz mate notebook opraveny?
      >>
      >>kdy Vam sdelili, ze je notebook pripraveny k odberu a
      >>kdy jste predala notebook do opravy?
      >>
      >>zadost o opravu neni stejna vec jako predani do
      >>servisu :-)
      >
      >Hlavně je to již dnes jedno. Již jste si ho přev
      >do opravy jsem ho dala 15.9. a a 19. 10. mi volali,že si ho mohu vyzvednout

    • 19. 10. 2006 13:01

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: reklamace notebooku
      >>>>15. 9. 2006 jsem podala žádost o reklamaci notebooku.
      Co to je "žádost o reklamaci"? Co máte napsáno v reklamačním protokolu - jaké datum předání k reklamaci?
      >>>>Notebook mi byl vrácen 18. 10. 2006 /což je více jak
      >>>>30 dní/. Ale na reklamační zprávě bylo napsáno, že
      >>>>datum ukončení opravy je 12. 10. 2006 /což je méně
      >>>>jak
      >>>>30
      >>>>dní/. Mám tedy nárok na vrácení peněz podle zákona o
      >>>>ochraně spotřebitele §19 odst. 3 ?
      >>>
      >>>narok nemate -proc, kdyz mate notebook opraveny?
      Abstrahováno od této konkrétní situace: nárok na odstoupení od smlouvy obecně máte, pokud není dodržena lhůta pro vyřízení reklamace, a to bez ohledu na to, jestli věc byla nebo nebyla opravena.
      >>>
      >>>kdy Vam sdelili, ze je notebook pripraveny k odberu a
      >>>kdy jste predala notebook do opravy?
      >>>
      >>>zadost o opravu neni stejna vec jako predani do
      >>>servisu :-)
      >>
      >>Hlavně je to již dnes jedno. Již jste si ho přev
      >>do opravy jsem ho dala 15.9. a a 19. 10. mi volali,že
      >>si ho mohu vyzvednout
      Prodejce není povinnen vás informovat, že reklamace již byla vyřízena - musíte se starat sama. To, že vám volal až 19tého, není ex post průkazné. Nicméně, nějaké "datum ukončení opravy" není relevantní, ať už je napsáno kdekoliv. Na reklamačním protokolu podepisujete převzetí opravené věci vč. data převzetí. Rozhodující je pak doba od průkazného převzetí k reklamaci do průkazného předání zákazníkovi. Takže se podívejte na tato dvě data.
      Pokud to takto nikde zaznamenáno nemáte, pak je ta diskúse poněkud akademická, protože skutečnou dobu vyřizování reklamace budete těžko prokazovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).