Hlavní navigace

Uctovani American Express

  • (neregistrovaný) 212.27.207.---

    25. 10. 2006 9:17

    Naše firma chce zavest american express cards pro zamestnance.
    Chtela jsem se zeptat jestli mate nekdo zkusennosti s uctovanim techto karet. Na firmu prijde celkovy prehled a jednotlivy zamestnanci obdrzi vyuctovani pro kazdou kartu - na nich ale neni presny ucel ani vycisleno DPH, takze si necham predlozit veskere stvrzenky (danove doklady) od zamestnancu. Jak mam pote uctovat, co polozka to ucetni doklad nebo je mozne zauctovat to v jednom dokladu za vsechny polozky vsech zamestnancu? Prosim kohokoliv se zkusenosti....a jak se na to kouka FU?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 10. 2006 11:11

      Eva M. (neregistrovaný) 80.188.97.---

      Re: Uctovani American Express
      Zaměstnanci budou pomocí těch karet hradit firemní výdaje? Pokud ano, tak rozhodně musíte mít všechny doklady a účtovat je podobně jako nákupy za hotové nebo na fakturu, tj. na příslušné účty (501, 518 atd.)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).