Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 62.209.210.---

    30. 10. 2006 14:33

    dobrý den,

    zhruba před rokem jsme zakoupili dětský kočárek u firmy, která zkrachovala. Jedná se o kočárek německé výroby. Nedávno se nám poškodil, ale nemáme kde uplatnit reklamaci. Můžeme výrobek reklamovat ještě někde jinde? Například u autorizovaných servisů? Díky za radu jak postupovat. Hanka

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 10. 2006 14:37

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace
      Při ukončení provozu je prodejce povinnen informovat ŽÚ o tom, kdo přebírá jeho závazky - zkuste se tedy informovat tam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).