Hlavní navigace

Prosím, kdo má zkušenost?

  • (neregistrovaný) 84.244.122.---

    2. 11. 2006 13:32

    Prosím, kdo má zkušenosti a praxi v evidenci kolem nápojového automatu. Jsme s.r.o. s obchodní činností - prodej hutního materiálu. Jelikož naši zákazníci musí čekat, než je jejich objednávka vyřízena, zakoupili jsme nápojový automat, aby se mohli u nás občerstvit. Jde o automat, který se bude doplňovat náplněmi a každý kdo půjde kolem a vhodí příslušnou minci, si může načerpat. Nebude tedy nikomu (ani našim zaměstnancům) poskytován žádný příspěvek. No a moje otázky zní:
    1/Nákup automatu - účtovat přímo na 5 (cena cca 20000,-)
    2/Náplně - lze je v tomto případě brát jako "zboží" a tudíž faktury za náplně dát též do daň.uznatelných nákladů a i DPH i odpočíst nebo je to repre a pak vč.DPH na 513?
    3/Nahromaděné peníze z automatu - jedná se tržby?? a jak s DPH??
    4/Co s případným rozdílem (-+) mezi nákupem náplní a výběrem té hotovosti?
    5/Evidence a doklady - vlastní? (samozřejmě mimo fa za náplně)
    Děkuji předem za každou odpověď a zkušenost z praxe.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).