Hlavní navigace

Reklamace zboží z e-shopu

  • (neregistrovaný) 213.195.242.---

    2. 11. 2006 20:35

    Reklamoval jsem zboží zakoupené přes internet. Zboží jsem odeslal do obchodu načež mi bylo po pár dnech telefonicky sděleno zamítnutí reklamace s tím,že mi zboží posílají. S prodejcem jsem se dohodl o opětovné reklamaci se zasláním mého písemného nesouhlasného stanoviska. Po dalších pár dnech mi přišla opět zpráva o zaslání zboží se stajným rozhodnutím- reklamace zamítnuta. Co můžu ještě udělat pro kladné vyřízení? Od kdy je počítána reklamace, zda od doby podání na poštu nebo od doby doručení do obchodu? Když mi prodejce sdělí rozhodnutí o reklamaci telefonicky nebo e-mailem a já mu k němu zašlu vyjádření dá se to považovat za další reklamaci a tedy prodloužení o 30 dnů pro vyřízení?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 11. 2006 9:53

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace zboží z e-shopu
      Podmínky pro uplatnění odpovědnosti za vady a lhůty pro vrácení zboží bez udání důvodu v případě uzavření smlouvy na dálku najdete zde:
      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/virtualni_nakupy.asp

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).