Hlavní navigace

MD

  • (neregistrovaný)

    4. 11. 2006 14:18

    Od 2. poloviny května 2004 jsem na MD, dcerce je nyní 28 měsíců. Plánujeme 2. miminko a zároveň studuji VŠ. Takže jsem se chtěla zeptat, dokdy je možný nástup na MD s . dítětem ta, abych nemusela do práce a zároveň by mi byla vyplacena mateřská ve stejné či podobné výši jako ta minulá.
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 11. 2006 14:19

      Lucka (neregistrovaný)

      Re: MD
      >Od 2. poloviny května 2004 jsem na MD, dcerce je nyní
      >28 měsíců. Plánujeme 2. miminko a zároveň studuji VŠ.
      >Takže jsem se chtěla zeptat, dokdy je možný nástup na
      >MD s 2 dítětem tak, abych nemusela do práce a zároveň
      >by mi byla vyplacena mateřská ve stejné či podobné výši
      >jako ta minulá.
      >Děkuji

    • 4. 11. 2006 17:27

      Jiřka (neregistrovaný)

      Re: MD
      Důležitá otázka: píšete, že jste na MD, přesněji na rodičovské dovolené, protože mateřská je pouze 28 nebo 37 týdnů - máte tedy stále zaměstnavatele, u kterého jste na rodičovské dovolené?

    • 4. 11. 2006 20:14

      Jiřka (neregistrovaný)

      Re: MD