Hlavní navigace

Storno objednávky, jak to řešit?

  • (neregistrovaný) 213.195.242.---

    4. 11. 2006 21:15

    Chtěla bych se zeptat, jaký by měl být správný postup v následujícím případě: "Zákazník si objednal přes internetový obchod zboží, převodem na účet zaslal peníze. Zboží dlouho nebylo skladem a zákazník se rozhodl stornovat objednávku a internetový obchod mu zaslal zpět peníze. Zákazníkovi byla vystavena pouze proforma, kterou jsem si do účetního programu navedla abych ji mohla spárovat s příchozí platbou z banky. V případě, že by byl vystaven daňový doklad, bych proformu přepsala na vystavený daňový doklad. Jenže co s tím, když byly peníze vráceny zákazníkovi?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 11. 2006 9:12

      Zuzik (neregistrovaný) 212.90.230.---

      Re: Storno objednávky, jak to řešit?
      Takže jste měli ty peníze jako přijatou zálohu a když jste je vrátili, tak vystavovat žádný doklad nemusíte ( pokud nebyl vystaven daň.doklad na přijatou zálohu). Vrácenou platbu zaúčtujte ke dni úhrady jako zálohu přijatou mínusem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).