Hlavní navigace

Reklamační řízení

  • (neregistrovaný) 89.24.6.---

    13. 11. 2006 7:34

    Chtěla bych se zeptat,jestli má zákazník právo při reklamaci vědět,co mu s jeho výrobkem v servisu dělali a zda na reklamačním listu toto vyjádření od reklamačního servisu má být uvedeno.

    Děkuji Leona Mátlová

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 11. 2006 8:14

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamační řízení
      Prodávající vám musí vydat písemné potvrzení o uplatnění reklamace, jehož náležitostí je i vámi požadovaný způsob řešení (máte-li zákonné právo výběru). Způsobem se míní obecné řešení typu oprava, výměna vadného dílu, výměna věci apod. Na detailnější popis např. způsobu, kterým byla oprava provedena, nemáte zákonný nárok.
      Jestliže reklamujete po 6ti měsících od zakoupení a jedná se o odstranitelnou vadu, nemáte možnost výběru způsobu řešení reklamace. V případě, že jde o opravu výměnou, vás však prodejce informovat musí, protože záruka na novou věc/díl běží znovu od data výměny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).