Hlavní navigace

reklamace mobil.telefonu

  • (neregistrovaný) 213.192.60.---

    15. 11. 2006 14:28

    Dobrý den, mám mobilní telefon Siemens SL75, u kterého se už podruhé projevila stejná závada. Prodejce mi píše, ať dám telefon do autorizované opravny, ale reklamace se prý mají vyřizovat jen s prodejcem. Mám ho tedy radši poslat prodejci? Nebylo by možné odstoupit od smlouvy dohodou a požadovat za telefon o pár set korun méně? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem M.Martinec

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 11. 2006 15:30

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: reklamace mobil.telefonu
      >Dobrý den, mám mobilní telefon Siemens SL75, u kterého
      >se už podruhé projevila stejná závada. Prodejce mi
      >píše, ať dám telefon do autorizované opravny, ale
      >reklamace se prý mají vyřizovat jen s prodejcem. Mám ho tedy
      >radši poslat prodejci?
      Reklamovat budete u prodejce. Pouze pokud je v záručním listě výslovně uveden jiný subjekt, určený k reklamaci a tento subjekt je buď v místě vašeho bydliště nebo blíž, než prodejce, reklamujete u tohoto subjektu.
      >Nebylo by možné odstoupit od
      >smlouvy dohodou a požadovat za telefon o pár set korun
      >méně? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem M.Martinec
      Pouze při reklamaci do 6 měsíců se předpokládá, že věc měla vadu už při převzetí, pokud prodejce neprokáže opak. Pak máte nárok na okamžitou opravu nebo výměnu, není-li to možné, pak můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu.
      Při pozdější reklamaci můžete požadovat slevu pouze jde-li o neodstranitelnou vadu a věc nelze vyměnit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).