Hlavní navigace

Poškození zákazníka - doplatek zál. fakt

  • (neregistrovaný)

    17. 11. 2006 19:48

    Dobrý den,

    před nechali jsme si pro naše obchodní zástupce
    navolat schůzy od telemarketingové společnosti.

    Bohužel nesplnili ani z čási službu tak, jak jsme se
    domluvili. Měl jít o navolání podle daného call skriptu.
    Místo toho říkali zákazníkům co chtěli, jen aby
    schůzku domluvili.
    Toto pohoršení jsme zjistili u zákazníků, když jsme se ptali na formu volání.

    Druhou zálohovou fakturu jsme se jim rozhodli nesplatit. První jsme bohužel splatili.
    Fakturu předali inkasní společnosti, která od nás vymáhá peníze.

    Soudit se nechceme. Před 6 měsíci jsme začali podnikat.
    Říkám si, jestli nás neoškubali jen díky tomu, že jsme hodně mladí.

    Jako důraz úcty nám zaslali pouze dobropis na dlužnou částku ve formě pár stokorun.

    Dlužná částka je ještě něco přes 5 500 Kč.
    Co byste mi doporučili ? Teď budeme muset zaplatit za něco, co neplnili.

    Pokud bychom zaplatili např.: 1 000 Kč a částka byla pod 5 000 Kč, mohli by to nějak řešit?

    Díky za info.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 11. 2006 11:33

      graver (neregistrovaný)

      Re: Poškození zákazníka - doplatek zál.
      Nejdřív musíte vyhodnotit svou důkazní pozici. Můžete-li (např. svědectvím zákazníků, záznamem hovorů apod.) jednoznačně doložit, že došlo k porušení smlouvy (pokud byl callscript její součástí, což by měl), tak můžete aspoň pohrozit zveřejněním a platit samozřejmě nebudete. To, co už jste zaplatili, vám dobrovolně nevrátí a soudit se kvůli tomu nebudete.
      U slušných telemarketingových firem (dokonce i u těch méně slušných) je samozřejmostí záznam rozhovorů a jeho následné předání objednateli na vyžádání.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).