Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 62.77.79.---

    20. 11. 2006 10:48

    Dobrý den, stále máme problém s vyřízením reklamace. Požadovali jsme vrácení peněz po 3 uznaných stejných závadách na mobilním telefonu. Prodejce sepsal reklamační protokol s tím, že telefon musí i po čtvrté poslat na posouzení, zda je to stejná závada. Nyní už to budou téměř tři měsíce a nic se neděje. Firma už bohužel nemá kamenný obchod a tak je velmi těžké je sehnat. Na e-maily mi nejdříve odpovídali, že fa Siemens prochází organizačními změnami, proto malé zpoždění. Naposledy se ozvali 6. října, že vše bude vyřízeno do 1, max. 2 týdnů. Od té doby neodpovídají.
    Zajímá mě, jak celou situaci řešit, popř. pokud je zastihnu na pracovišti, jestli mají povinnost mi vydat peníze okamžitě a v hotovosti...děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 11. 2006 13:44

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace
      Ad odeslání k posouzení závady: zde je potřeba rozlišit závadu a její příčinu. Pokud např. nění funkční displej 3x po sobě, posuzovalo by se to ve prospěch zákazníka jako opakovaní stejné závady, ať už její příčinou bylo v jednotlivých případech cokoliv.
      Nejdůležitější je ale, že reklamace zjevně nebyla vyřízena v zákonné lhůtě (30 dní). Za těchto okolností máte nárok na odstoupení od smlouvy bez dalších podmínek. Důvody, které vám prodejce sděluje ohledně zpoždění, nejsou podstatné.

    • 21. 11. 2006 8:17

      Lenka (neregistrovaný) 62.77.79.---

      Re: Reklamace
      ano, vím, na co mám právo. Ale nevím, jak nyní postupovat. Zda - pokud je zastihnu na pracovišti - mám nárok okamžitě požadovat vrácení peněz v hotovosti. Při podání reklamace totiž říkali, že peníze zasílají na účet a mám pocit, že to se nedočkám...Pokud bych je nezastihla, je už jen soudní cesta?



      >>Dobrý den, stále máme problém s vyřízením reklamace.
      >>Požadovali jsme vrácení peněz po 3 uznaných stejných
      >>závadách na mobilním telefonu. Prodejce sepsal
      >>reklamační protokol s tím, že telefon musí i po čtvrté
      >>poslat
      >>na posouzení, zda je to stejná závada. Nyní už to
      >>budou
      >>téměř tři měsíce a nic se neděje. Firma už bohužel
      >>nemá kamenný obchod a tak je velmi těžké je sehnat.
      >>Na
      >>e-maily mi nejdříve odpovídali, že fa Siemens
      >>prochází
      >>organizačními změnami, proto malé zpoždění. Naposledy
      >>se ozvali 6. října, že vše bude vyřízeno do 1, max. 2
      >>týdnů. Od té doby neodpovídají.
      >>Zajímá mě, jak celou situaci řešit, popř. pokud je
      >>zastihnu na pracovišti, jestli mají povinnost mi
      >>vydat
      >>peníze okamžitě a v hotovosti...děkuji
      >Ad odeslání k posouzení závady: zde je potřeba
      >rozlišit závadu a její příčinu. Pokud např. nění funkční
      >displej 3x po sobě, posuzovalo by se to ve prospěch
      >zákazníka jako opakovaní stejné závady, ať už její příčinou
      >bylo v jednotlivých případech cokoliv.
      >Nejdůležitější je ale, že reklamace zjevně nebyla
      >vyřízena v zákonné lhůtě (30 dní). Za těchto okolností
      >máte nárok na odstoupení od smlouvy bez dalších podmínek.
      >Důvody, které vám prodejce sděluje ohledně zpoždění,
      >nejsou podstatné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).