Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 11. 2006 14:08
dobrý den, koupila jsem na internetu na jednom serveru pro maminky zimní fusak pro miminko, zaplatila jsem ho předem prodávajícímu na účet /takto jsem nakupovala od jiných lidí různé věci a obchod vždy proběhl v pořádku/, ale nebyl mi dodán ve slíbeném termínu, dost jsem ho potřebovala a proto jsem se domluvila s prodávajícím, který ho ani neměl na skladě, že mi vrátí na účet peníze, což měl učinit 10.11. Peníze na účtu zatím nemám. Mohu se nějak bránit, jak mohu dostat peníze zpět? Jde o částu 1150,-kč.
Děkuji moc za odp.