Obchod po internetu

  • (neregistrovaný)

    26. 11. 2006 14:08

    dobrý den, koupila jsem na internetu na jednom serveru pro maminky zimní fusak pro miminko, zaplatila jsem ho předem prodávajícímu na účet /takto jsem nakupovala od jiných lidí různé věci a obchod vždy proběhl v pořádku/, ale nebyl mi dodán ve slíbeném termínu, dost jsem ho potřebovala a proto jsem se domluvila s prodávajícím, který ho ani neměl na skladě, že mi vrátí na účet peníze, což měl učinit 10.11. Peníze na účtu zatím nemám. Mohu se nějak bránit, jak mohu dostat peníze zpět? Jde o částu 1150,-kč.
    Děkuji moc za odp.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).