Reklamace - neodpovídající jakost tisku

  • (neregistrovaný)

    1. 1. 2007 17:41

    Zdravím všechny v novém roce,

    k Vánocům jsem nechával zhotovit kalendář z fotografií. Kalendář jsem si vyhotovil elektronicky doma na svém PC a v prodejcem doporučeném formátu donesl k tisku. Prodejce zhlédl předložený materiál a kalendáře vyhotovil. Avšak kvalita tisku je jednoznačně neuspokojivá - zrnité fotografie, čáry, špatné barvy. Předloha je ale kvalitní a fotografie také. Prodejce tvrdí, že takhle prostě jeho tiskárna tiskne a lepší, že to nebude. Nechtěl mi to ani vzít. Tak jsem mu řekl něco s povinností přijmout zboží do reklamačního řízení a on řekl, že se tedy vyjádří písemně. Mohu uplatnit § 616 Občanského zákoníku? Co když ale prodávající bude stále odmítat vrátit peníze nebo uvést věc do požadovaného stavu? Přece se nebudu kvůli pár stovkám soudit... :-(

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 1. 2007 18:09

      Karel (neregistrovaný)

      Re: reklamace - neodpovídající jakost ti
      Neco podobneho mam s firmou Minit s.r.o.
      s razitkem. Misto meho druhu pisma si dali svoje
      na reklamaci nereagovali proste mam razitka ve skrini a vim, ze u teto firmy si jiz nikdy nic nenecham delat.
      Je to ponauceni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).