Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 1. 2007 17:41
Zdravím všechny v novém roce,
k Vánocům jsem nechával zhotovit kalendář z fotografií. Kalendář jsem si vyhotovil elektronicky doma na svém PC a v prodejcem doporučeném formátu donesl k tisku. Prodejce zhlédl předložený materiál a kalendáře vyhotovil. Avšak kvalita tisku je jednoznačně neuspokojivá - zrnité fotografie, čáry, špatné barvy. Předloha je ale kvalitní a fotografie také. Prodejce tvrdí, že takhle prostě jeho tiskárna tiskne a lepší, že to nebude. Nechtěl mi to ani vzít. Tak jsem mu řekl něco s povinností přijmout zboží do reklamačního řízení a on řekl, že se tedy vyjádří písemně. Mohu uplatnit § 616 Občanského zákoníku? Co když ale prodávající bude stále odmítat vrátit peníze nebo uvést věc do požadovaného stavu? Přece se nebudu kvůli pár stovkám soudit... :-(