Hlavní navigace

Ceny za účetnictví a daňová přiznání

• (neregistrovaný) 82.202.11.---

11. 2. 2007 20:32

Prosím účetní, které budou ochotny mi odpovědět, jaké ceny si účtují za provedení účetnictví drobným firmám (DE - kvartálně DPH, není mnoho dokladů), a zda fakturují i za vyhotovení daňového přiznání + přehledů zvlášť, nebo již zahrnou do ceny účetnictví v rámci roku.

Díky moc,
    jsem účetní OSVČ několik let, bohužel mám neustále problém si říct o peníze, hlavně pokud jde o známé. Jistě to někteří z vás znají.
    Jaká je nejběžnější praxe při stanovení cen, chtěla bych pravděpodobně do budoucna se věnovat účtu hlavně jen jako OSVČ, zatím to dělám i při zaměstnání.

M.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 2. 2007 20:52

1234 (neregistrovaný) 81.19.12.---

Re: Ceny za účetnictví a daňová přiznání
      nejsem účetní, ale řekl bych, že snad nejdůležitější je, nakolik jste ochotná zodpovídat za veškeré nedostatky a za kvalitu své práce a co vlastně poskytujete a na jaké úrovni. některé účetní se cítí zodpovědné pouze za nadatlování dat. těm pak bych dal od hodiny nějaké to minimum. pro mě by bylo rozhodující, nakolik jste opravdu znalá daní a účetnictví (pokud poskytujete i daňové poradenství, rozhodně musí být cena několikrát vyšší, než když jen mydlíte data do pc ). dobrá účetní, která je znalá i v daních, je k nezaplacení. je velký rozdíl mezi "vyplněním kolonek v přiznání" a v tom, že člověk zodpovídá i za správnost.

• 12. 2. 2007 11:42

Zuzka (neregistrovaný) 80.95.118.---

Obvyklá cena za účetní položku v Praze je od 20 do 45 Kč, ale já jako OSVČ se stálou klientelou upřednostňuji dohodnutý paušál, který jsem si spočítala přibližně od hodin strávené práce, dojíždění a poradenství se sazbou cca 300 / hod. Měsíční přehledy a daně bych řekla, že má obsahovat paušál. Mimořádnou platbu sjednávám pouze za roční účetní závěrku a přiznání k DPPO vč. půříloh, stejně jen ve výši 1-2 tis. Ale pamatuj: Zadarmo ani kuře nehrabe :-)