Hlavní navigace

3x reklamace - vrácení peněz

  • (neregistrovaný)

    18. 2. 2007 14:29

    Dobrý den, koupil jsem si mobilní telefon u společnosti Vodafone a byl jsem ho již 2x reklamovat, nyní se vyskytla další chyba, která je zřejmá a tedy s reklamací samotnou problém nebude. Mám právo při třetí reklamaci požadovat zpět peníze, ačkoli byl druh závady v každém případě odlišný? (Samozřejmě že na tomtéž přístroji)
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 2. 2007 17:14

      graver (neregistrovaný)

      Re: 3x reklamace - vrácení peněz
      Obávám se, že pokud je vada odstranitelná, tak ne. Právo na okamžitou výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy máte tehdy, kdy se opakovaně vyskytne stejná vada nebo má věc současně více vad.
      Předpokládám, že od zakoupení uplynulo víc, než 6 měsíců.
      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/zmeny_ks_obcanzak_2003.asp

    • 19. 2. 2007 17:07

      Eva Střihavková (neregistrovaný)

      Re: 3x reklamace - vrácení peněz
      Dobry podvecer,
      jak jsem psala-i kdyz je vada odstranitelna,je mozne odstoupeni od smlouvy a vymena telefonu, pokud vsechny 3 stejne (prip.4 ruzne) vady budou uznany. Nezalezi na tom,jestli od zakoupeni uplynulo 6 mesicu, 2 mesice nebo 1 rok..

      Eva Strihavkova


      >Obávám se, že pokud je vada odstranitelná, tak ne.
      >Právo na okamžitou výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy
      >máte tehdy, kdy se opakovaně vyskytne stejná vada nebo
      >má věc současně více vad.
      >Předpokládám, že od zakoupení uplynulo víc, než 6
      >>>měsíců.
      >http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
      >http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/zmeny_ks_obcanzak_2003.asp

    • 19. 2. 2007 14:28

      Eva Střihavková (neregistrovaný)

      Re: 3x reklamace - vrácení peněz
      Dobry den,
      pisi fundovanou odpoved,jsem z Vodafone:)
      Narok na penize ci vymenu telefonu je mozne pouze v pripade 3 stejnych zavad nebo 4 ruznych zavad s tim,ze ta posledni se vzdy zasila pouze na posouzeni do servisu,aby bylo mozne ,,odstoupit od smlouvy´´ jak se rika.
      Takze ve Vasem pripade mam bohuzel ne zrovna pozitivni zpravu-je treba pockat jeste na jednu zavadu-byt by uz byla stejna jako nektera predchozi a pak bude mozne vymenit telefon.

      Eva Strihavkova, Vodafone Shop Brno Ikea



      >Dobrý den, koupil jsem si mobilní telefon u
      >společnosti Vodafone a byl jsem ho již 2x reklamovat, nyní se
      >vyskytla další chyba, která je zřejmá a tedy s reklamací
      >samotnou problém nebude. Mám právo při třetí reklamaci
      >požadovat zpět peníze, ačkoli byl druh závady v každém
      >případě odlišný? (Samozřejmě že na tomtéž přístroji)
      >Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).