Hlavní navigace

DPČ a prohlášení poplatníka

• (neregistrovaný) 85.160.36.---

24. 2. 2007 19:29

jsem člověk zaměstnaný a mám sjednanou DPČ u jiné firmy a ta jejich účetní mi vzkázala at jí přinesu podepsané prohlášení poplatníka, aniž mi teda řekla, vysvětlila oč gou... jelikož nejsem účetní, tak je jasný, že netuším co by mi asi měla vysvětlit..? jsem z toho prostě jelen, proč by se jí to mělo podepisovat, mám to přede podepsaný u svýho hlavního zaměstnavatele... díky

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 2. 2007 20:15

Olda (neregistrovaný) 82.142.89.---

Re: DPČ a prohlášení poplatníka
      podepsané prohlášení můžete mít u více zaměstnavatelů, pouze u jednoho ale uplatňujete slevu na dani. Plátce, u kterého není podepsáno prohlášení dle § 38k ods. 4 musí srazit zálohu ve výši nejméně 20%, pokud se nejedná o příjmy zdaněné zvláštní sazbou daně dle § 36 odst. 2 bod 4.

• 24. 2. 2007 21:58

Lenka (neregistrovaný) 85.160.36.---

děkuji, jo taak, vzhledem k tomu, že můj měsíční příjem za tu DPČ přesáhne Kč 6500 tak se to stejně bude danit už vyšší sazbou... tak asi to vyjde u mě nastejno - podepsat nebo nepodepsat, je to jen o té dani, ale je možné, že si účetní myslela, že nemám jiné zaměstnání než právě to DPČ. Nicméně ona sama by mě měla poučit a případně poslat formulář na podpis.

• 25. 2. 2007 19:07

Anna (neregistrovaný) 89.102.244.---

Lenko, Olda vám radí špatně!!! Podepsat Prohlášení můžete v jednom měsíci jen U JEDNOHO PLÁTCE! Vy to ale víte - píšete to i v dotazu. Možná vám ta vaše účetní vzkázala, že pokud jiného plátce nemáte, můžete podepsat u nich, ony ty vzkazy někdy dopadnou jako v tiché poště - na konci vyleze něco úplě jiného, než se na začátku vložilo...

• 25. 2. 2007 22:46

Lenka (neregistrovaný) 85.160.4.---